اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا

با آمدن کرونا، بسیاری از کسب و کارها مجبور به انتقال فرایند بازاریابی خود به فضای دیجیتال شدند. بسیاری از این کسب و کارها، سالهای سال یک سیستم بازاریابی آفلاین داشتند و حالا، با آمدن کرونا و خانه نشین شدن اکثر شهروندان، این کسب و کارها، مجبور به کوچ به دیجیتال مارکتینگ و فراهم کردن زیرساخت سایت و پشتیبانی آنلاین و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی و paid media برای پروموت محصولات خود شدند. خب، می توان گفت این هم از مزایای کروناست! اما برای ما که سالهاست در فضای دیجیتال مشغول به بازاریابی هستیم، در دوران کرونا و با افت شدید بسیاری از کسب و کارها، در اثر آن، چه راهکارهایی را باید مد نظر قرار داد؟ در این مقاله، ده راهکاری که می توان در دوران شیوع ویروس کرونا برای بازاریابی کسب و کار به کار بست را بررسی می کنیم. بازاریابی در بحران کرونا از گرفتن تصمیم های ناگهانی و بدون پشتوانه خودداری کنید. درست است که کسب و کار شما در اثر همه گیری کرونا به هم ریخته و ممکن است متحمل ضرر فراوان شده باشید. اما دقت کنید که واکنشی تصمیم نگیرید و همیشه نگاهی به آینده داشته باشید. در شبکه های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط مداوم باشید. کرونا موجب شده است سبک زندگی انسان ها دچار تغییر شود. در حال حاضر، اکثر افراد، بخش زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. یکی از بهترین راه های ارتباط مستمر با مشتریانتان تا اتمام همه گیری کرونا، این است که در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. درست است که ممکن است مشتریانتان نتوانند برای خوردن غذا به رستوران شما بیایند یا ماشینشان را در کارواش شما تمیز کنند، اما همچنان تجربه ای که شما برای آنها رقم زده اید را در ذهن دارند و گاهی با آن خیال پردازی می کنند. پس می توانید با حضور در شبکه های اجتماعی، این ارتباط را حفظ کنید. از هر امکانی برای کمک به افرادی که ممکن است دچار مشکل شده باشند استفاده کنید. بهترین شکل بازاریابی همیشه هنگام ایجاد حسن نیت اتفاق می افتد. مردم کارهایی را که کسب و کار شما برای کمک به آنها انجام می دهد از یاد نمی برند. مثلا ممکن است شما یک خط تولید کارخانه خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر کاربری دهید یا بخشی از درآمد خود را برای کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه کنید. این کارها بهتر از هر تبلیغاتی در خاطر می مانند. حضور خود در فضای آنلاین را ملموس کنید. همانطور که گفتیم، افراد بسیار بیشتری در حال حاضر آنلاین هستند و همگی از بابت تعاملات فردی خود هم نگرانند. اما این به آن معنی نیست که دیگر دوست ندارند با کسب و کارهایی که زندگی روزمره شان را تحت تاثیر قرار می دادند در ارتباط نباشند. شاید حالا بهترین زمان برای راه اندازی نمایشگاه آنلاین محصولاتتان باشد. حتما سئوی وب سایت خود را بهبود دهید. برای اینکه مخاطبان بتوانند در فضای دیجیتال شما را پیدا کنند، لازم است به خوبی در موتورهای جستجو دیده شوید. برای این کار لازم است حتما اصول سئوی تکنیکال را رعایت کنید. در نظر داشته باشید که سئو را از هر زمانی که شروع کنید، می تواند برای کسب و کار شما فایده مند باشد. در کنار سئوی تکنیکال، استفاده از محتوای مناسب و تجربه کاربری کارامد، از اصولی است که به گیر کردن مخاطب به قلاب و تبدیل شدن آن به مشتری کمک می کند. از روش های تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (ppc) استفاده کنید بسته به نوع کسب و کارتان، شرایط همه گیری کرونا می تواند زمان مناسبی برای افزایش تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (PPC ) باشد. قبلا هم گفتیم که در این شرایط، افراد حضور بیشتر و موثرتری در اینترنت دارند و این به تبلیغات شما شانس بیشتری برای نمایش مقابل چشمان مخاطب را می دهد. مخصوصا شاید بد نباشد اگر به تبلیغات برروی پلتفرم های VOD نیز گوشه چشمی داشته باشید. البته که محصولات مرتبط با کار در شرایط قرنطینه، مواد غذایی و بهداشتی، فروشگاه ها و خرده فروشی ها و نرم افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با ورزش و سلامتی، می توانند بیشترین بهره را از این شرایط ببرند. پیشنهادها و پروموشن های خود را با شرایط و مشکلات موجود در جامعه وفق دهید. از هر روشی برای تبلیغات استفاده می کنید، تلاش کنید نحوه تبلیغ شما دور از شرایط موجود نباشد. برای اینکه بتوانید محصول خود را بهتر به فروش برسانید، لازم است یک این همانی یا همذات پنداری بین محصول یا شرکت خود و شرایط موجود مشتری در ذهن وی بسازید. دقت کنید که شرکت هایی که همان تبلیغات قبل از کرونا را در دوران شیوع کرونا ادامه داده اند، خروجی های موفقی از کار خود نگرفته اند. مطابق با نیازهای مشتری و به شیوه ای زیرکانه محصولات خود را بازتعریف کنید. این بخش هم مثل بخش قبلی، تنها یک حرف برای گفتن دارد. خود را با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد وفق دهید! ممکن است حتی در شرایط حاضر، مشتری به محصول یا خدمات شما نیاز نداشته باشد اما به خدمات یا محصولی نیاز داشته باشد که تولید یا ارائه آن توسط شما با اندکی تغییر در استراتژی ها و امکانات تولید مقدور است. با زیرکی به سمت محصول یا خدمت جدیدی که برای آن تقاضا وجود دارد کوچ کنید. خود را در بالاترین سطح معیارهای بازاریابی خود نگه دارید. حالا بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که KPI های مربوط به کسب و کار خود را تحت نظر مداوم داشته باشید. داده ها را روزانه ببینید، ترندها را بررسی کنید و بر اساس نیاز، تغییراتی در استراتژی ها و روش های بازاریابی خود ایجاد کنید. اگر مجبور به تعدیل کسب و کار شدید، برای آینده کاری کسب و کارتان برنامه بازاریابی مدون داشته باشید. ممکن است شما به هردلیلی مجبور شوید کسب و کار خود را تعطیل یا تعدیل کنید. در فرصتی که پیش آمده، برای آینده کسب و کار پس از دوران کرونا برنامه ریزی کنید یا برنامه مدونی برای ورود دوباره به بازار طراحی کنید. این می تواند یک دریچه به موفقیتی جدید باشد

1399/5/9       00000             نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا       عمومی , انگیزشی و انگیزه , کسب و کار , ترفندها



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی
آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , وبلاگ پرهاست , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست
| غربالگری اوتیسم چگونه است | اوتیسم اهواز | اوتیسم عاطفی | اوتیسم نوزادی | اوتیسم خیراندیش | صابری اوتیسم | autism 9 months | autism treatment | درمان اوتیسم با سلول های بنیادی | autism 2 year old checklist | غربالگری اوتیسم در تهران | دلایل ابتلا ب اوتیسم | signs of autism 9 months old | چگونه اوتیسم را درمان کنیم | اوتیسم در نوزاد | اوتیسم متوسط | چه چیزی باعث بیماری اوتیسم می شود | e autismo | شیر شتر درمان اوتیسم | اوتیسم تشنج | تاریخچه ی اوتیسم | بچه های اوتیسم چگونه هستند | autism 75 | autismo 6 meses | brinquedos para autismo 7 anos | اوتیسم حیب | اوتیسم در بزرگسالان چیست | اوتیسم شیوع | اوتیسم کودک 3 ساله | autism 6 year old signs | روش درمان اوتیسم چیست | درمان غذایی اوتیسم | اوتیسم ژنتیک | autism | اوتیسم و درمان گیاهی | الخوض autism | تشخیص اوتیسم قبل از تولد | درمان جدید اوتیسم | اوتیسم ضیایی | اوتیسم یا جن زدگی | اوتیسم قابل درمان است | اوتیسم از چیست | درمان اوتیسم شدید | اوتیسم مژگان صابری | با یک اوتیسم چگونه رفتار کنیم | ظاهر کودکان اوتیسم | تئوری ذهن اوتیسم | نشانههای اوتیسم چیست | autism 9 year old | اوتیسم در نوزادان | autism in 7 month old | dsm 5 autism changes | اوتیسم از چند ماهگی قابل تشخیص است | autism وش معنى | اوتیسم را تعریف کنید | اوتیسم خفیف در کودکان | اوتیسم خفیف قابل درمان است | 3 autism | رفتار درمان اوتیسم | autismo 9 mesi | غربالگری کودکان مبتلا به اوتیسم با استفاده از ساخت ماشین هوشمند | ترجمة autism بالعربیة | علت اوتیسم کودکان چیست | درمان خوراکی اوتیسم | autism به فارسی | اوتیسم در ایران | autism 1 year old | بیماری اوتیسم کی مشخص میشود | درمان اوتیسم نوزادان | autism بالعربی | اوتیسم اصفهان | اوتیسم ب انگلیسی | اوتیسم در کودکان 4 ساله | اوتیسم ژنتیکی است؟ | کودکان اوتیسم چند سال عمر میکنند | autism meaning بالعربی | غربالگری اوتیسم در بارداری | راههای جدید درمان اوتیسم | اوتیسم از چه سنی قابل تشخیص است | درمان قطعی اوتیسم | اوتیسم گفتگو | اوتیسم لباس | ریشه اوتیسم چیست | e autism.se | autism اعراض | درمان اوتیسم تبریزیان | اتیسم عملکرد بالا | غربالگری اوتیسم چیست | درمان اوتیسم خفیف در طب سنتی | autism 2.5 year old signs | اوتیسم بزرگسالان | اوتیسم ژنتیکیه | بیماری اوتیسم چیست | بیماری اوتیسم از چیست | کی بچه اش اوتیسم داره | 5 autism signs | autism 6 year old boy | اوتیسم چیست ویکی پدیا | اوتیسم کودکان | اوتیسم در طب اسلامی

@AutismFariha #اتیسم #فریحا #اوتیسم #مرکز_فریحا #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #fariha #مرکزفریحا #مرکز_اوتیسم_فریحا #مرکزاتیسم_فریحا #تشخیص_اتیسم #اتاق_حسی #autism_Fariha #اوتیسم_رسانه #خفیف #اختلال_یادگیری #رنگتیسم #در_خود_ماندگی #بیماری_در_خود_ماندگی #اوتیسم_نوزادان #autisms #autismfariha #golden_Time #otitis_Interna #تهران #rangtism #AFariha.ir #اتیسم_شدید #autism_Screening
Copyright © 2002-2020, atlasha.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
39165